piątek, 30 października 2015

Alyxandra Harvey; Córka Medium

Tytuł: Córka Medium
Tytuł oryginalny: Haunting Violetta
Autor: Alyxandra Harvey
Numer ISBN: 978-83-62955-21-3Tłumaczenie: Julia Chimiak 
Wydawnictwo: AkapitPress 
Moja ocena: 5,5/6


Violet Willoughby to córka sławnego, lecz niestety fałszywego medium. Dziewczyna ta sceptycznie podchodzi do wszelkich zjawisk paranormalnych. Ale co gdy w pewnym momencie Violet zostaje nawiedzona przez... Ducha zmarłej tragiczną śmiercią dziewczyny?! 
Po raz pierwszy styczność z tą książką miałam około rok temu, gdy poszłam do biblioteki publicznej poszukać czegoś do czytania. Od razu przykuła moją uwagę, ponieważ w jej tytule występuje słowo "medium".
Co do autorki -> miałam już styczność z jej książkami i większość z nich kończy się czułymi scenami <ta książka do nich należy ;) >
Miałam duże nadzieje związane z tą książką i /na jej szczęście \ nie pomyliłam się. Głównej bohaterce nie można zarzucić "ciotowatości", a wręcz przeciwnie.
W powieści zawarta jest odrobina grozy, tajemnic, romansu(który jest bardzo subtelny, nie przesłania fabuły), ale również i chumoru.
Na dowód, że książka mi się bardzo spodobała mogę zapewnić, że znajduje się ona na mojej półce. 

Co prawda miała być recenzja czego innego, ale skoro jutro haloween... Uznałam, że ta książka bardziej się nadaje do zrecenzowania z okazji tego święta.
Oczywiście książka ta nie musi się każdemu podobać - w końcu to bardziej parapsychologiczne/fantasy/kryminał/tajemnice. 
Ale mimo to myślę, że warto poświęcić jej wieczór czytając ją w haloween^^

1 komentarz:

  1. Oooo lubię takie tematy, muszę sprawdzić czy mają ją w mojej bibliotece!
    Za tydzień zaczynam urlop więc będzie jak znalazł :P zapraszam cię do siebie na nowy rozdział, dodany po naprawdę dłuuugiej przerwie :)
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń