niedziela, 26 kwietnia 2015

Tajemny Krąg; L.J. Smith

Autor: Lisa Jane Smith
Znalezione obrazy dla zapytania tajemny krąg #1Tytuł: Tajemny Krąg, Inicjacja i Zakładniczka
Tytuł oryginalny: The Secret Circle: The Initiation and The Captive
Cykl: Tajemny Krąg #1
Tłumaczenie: Edyta Jaczewska
Okładka: Miękka
Wydawnictwo: Amber
Numer ISBN: 978-83-241-3781-7
Moja ocena: 3,9/6

Po osobistym buncie przeciw światu, Cassie w końcu idzie na rękę mamie i wraz z nią przeprowadza się do babci, do ponurego miasteczka New Salem. Od pierwszego dnia ma kłopoty, a przy okazji ciągnie ją do pewnej grupki najpopularniejszych dziewcząt w szkole... Przy okazji trzy z nich dość mocno nie lubią Cassie. Dziewczyna odkrywa ich tajemnicę i wstępuje do kręgu- do osób posiadające magiczne moce. Okazuje się, że chłopak, którego spotkała w wakacje do nich należy i jest już zajęty... I ją kocha. Kocha i Cassie i swoją przyjaciółkę. Cassie nie wie co robić. I jeszcze ta tajemnica...

Tę książkę do przeczytania dała mi przyjaciółka i mnie się podoba, ale nie trafia na półkę "lubiane". Tajemnica wokół, której rozgrywa się akcja, porażające momenty między Cassie i Adamem (chłopak, o którym mowa powyżej w opisie). Wszystko jest na plus, ale...
...Ale główna bohaterka często wkurzała. I kilka dziewczyn... To było takie...Takie...Takie nienaturalne. Wracając do Cassie, chyba jak każdy czekałam i czekałam aż skleci jakieś sensowne zdanie i przestanie zachowywać się jak ostatnia sierota.
Na podstawie tej książki powstał dość popularny serial. I żeby nie owijać w bawełnę pokażę Wam główną bohaterkę tej książki.



Dobra teraz czas na parę cytatów.
"Inna niekoniecznie znaczy zła"
"Rozumiem. Nie da się uciec przed przeznaczeniem. Niepotrzebnie próbowałam"

Wadą tej książki jest nuda. Chociaż ma plus za brak wampirów. Chyba bym się zabiła jakby autorka zmieniła czarownice na wampiry. Byłaby kolejna nudna opowieść o wampirach.
Bo opowieści o wampirach wcale nie są złe. Chodzi o to, że większość autorek opowieści o wampirach robi... Przesłodzone. A wampiry to nie tylko flirty i sex. To jest też niebezpieczeństwo, akacja i krew.

Na marginesie dodam, że ta autorka napisała "Pamiętniki wampirów".

Zwiastun serialu:
Pozdro
Emila


3 komentarze:

  1. Pomysł przyznam, ze nawet ciekawy. Nie czytałam więc cieżko mi ocenić, ale biorąc pod uwage twoją opinie i słowo, które wręcz mnie odstraszyło "nuda", raczej po nią nie sięgnę.
    Pozdrawiam i korzystajac z okazji zapraszam do siebie na nowy rozdział losów Alana I Dominiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty dajesz radę prowadzić tyle blogów naraz? :o Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Książki zupełnie nie kojarzę choć kojarzę panią Smith. Właśnie głównie z "Pamiętników Wampirów". Nie wiem czemu ale ta książka skojarzyła mi się z inną książką "Urodzona o północy". Chociaż nie wiem czemu, bo pojawiły się nikłe podobieństwa między nimi. Pozdrawiam i tak jak wcześniej mówiłam jestem pod ogromnym wrażeniem w prowadzeniu tylu blogów jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Uwielbiam czytać książki! :)))) Co ty na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę! http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń